Kinézet :)

Hát..felraktam egy új kinézetet. Szerintem nem lett a legjobb, de jobb, mint a semmi. Remélem legalább nektek tetszik. Köszönöm szépen a visszajelzéseket, örülök mindegyiknek. Következő fejezet nem tudom mikorra várható, próbálok sietni vele, de kéne bele egy kis izgalom szóval lehet, hogy átvariálom az eddigi elképzelésemet, hogy hamarabb történjenek izgalmas dolgok ;). Na jó asszem megyek is folytatni. Páá :)

***
Nem tudom eldönteni, hogy belerakjam-e Nessie és Emmett vadászatát. Őszintén szólva nincs sok kedvem megírni, de ha titeket érdekel, akkor szívesen belerakom. Már elkezdtem, de szerintem nem valami érdekes. Ezért indítottam egy szavazást. Örülnék, ha szavaznátok. Minél többen szavaztok, annál hamarabb jön a fejezet. Előre is köszönöm :). 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése